• fb
  • רוצה לדעת עוד על לידה עם דולה צרי עימי קשר - 052-4662443

רינת ושלום ליזרוביץ-המלצה על הכנה ללידה

ההיריון השני שלנו היה שונה מאוד מהראשון – אם בפעם הקודמת ניסינו לקרוא וללמוד ככל שניתן, הפעם עם ילדה קטנה בבית, זה כבר היה כמעט בלתי אפשרי. ככל שהלידה התקרבה החששות שלנו גברו. הרגשנו שאנחנו מגיעים לא מוכנים, חסרי ידע וללא בטחון בהחלטות ובהעדפות שלנו.
החלטנו לעשות ריענון לקראת לידה חוזרת ובחיפוש מקרי באינטרנט נתקלנו באתר של חגית. קבענו פגישה חד פעמית וקיווינו שנצליח ללמוד משהו. בדיעבד הפגישה עם חגית הייתה ההכנה הכי טובה ומשמעותית ללידה שלנו. עם תיק עמוס באמצעי הדגמה וכדור פיזיו חגית עברה לאט ובצורה מסודרת על כל הנושאים שהעסיקו אותנו והיו הרבה כאלו. היא לא הסתפקה בכך והעניקה לנו שלל טיפים ונקודות חשובות הנוגעות בהיבטים נוספים ובלי צפויים בלידה.

החיבור עם חגית היה מידי – אמפטית להפליא, מקצועית מאוד, קשובה, מכילה וכשמה כן היא, אדם נעים באופן בלתי רגיל.  חגית אף הייתה זמינה טלפונית עבורנו לאחר הפגישה לכל שאלה והתייעצות.

כיום, שבוע לאחר הלידה של הבת שלנו ב"ה אנחנו אסירי תודה על כך שפגשנו את חגית, ההדרכה שלה סייעה לנו רבות.  לא נותר לנו אלא לומר תודה רבה ולקוות שכל זוג שמחפש דולה או מדריכת הכנה ללידה ישתמש בשירותיה הנפלאים של חגית.

רינת ושלום.

 

קראו אודות קורס פרטי להכנה ללידה

‪Google+‏