• fb
  • רוצה לדעת עוד על לידה עם דולה צרי עימי קשר - 052-4662443

התפתחות תינוקותסדנאות ליווי התפתחותי לתינוקות

אני מדריכה להתפתחות תינוקות בשיטת "צעד ראשון", שיטה שמבוססת על עקרונות שיטת פלדנקרייז.
שיטת צעד ראשון "נשענת" על 3 עקרונות מרכזיים:
ההתפתחות המוטורית והחושית בינקות היא התשתית למימוש הפוטנציאל המלא של התינוק לכשיעשה לילד ולאדם בוגר.
ההתפתחות המוטורית והחושית מלידה ועד גיל שנתיים מתרחשת על פי שלבים בעלי חוקיות קבועה. תינוק צריך לעבור כל שלב בזמן, ולממש את כל המרכיבים של שלב זה. רק כך התפתחותו תהיה אופטימאלית.
כדי שהתפתחות התינוק מבחינה מוטורית וחושית תוכל לקרות באופן תקין – התינוק זקוק לסביבה התפתחותית מתאימה. (סביבה התפתחותית כוללת את הוריו, התנאים הפיזיים שלו, הדרך שבה הסביבה כולה נוהגת כלפיו). סביבה כזו שהחיים המודרניים כמעט ואינם מאפשרים את קיומה.
אני מזמינה אתכם לחוות "הורות אחרת" – הורות שצומחת מתוך ידע ובטחון, מתוך הבנה לצרכי התינוק שלנו ויצירת סביבה התפתחותית מתאימה בתנאי החיים המודרניים, סביבה שתאפשר לתינוק להתפתח בצורה מיטבית, הורות רגועה ושלווה יותר.

הפעילויות שלי:
מפגש אישי אחד "על" אחד (או יותר מדויק אחד "על" שניים…)
לא עוד ניסוי וטעייה – כי אם ליווי ומתן תמיכה ומענה אישי ומקצועי להורים טריים (בד"כ). המפגש יתקיים בביתכם ובו נעסוק בכל אותם הנושאים והשאלות המאפיינים   תקופה כל כך אינטנסיבית זו של ראשית ההורות כגון: מתן מענה לבכי, כאבי בטן / גזים, קשיי הירדמות, שכיבה על הבטן, כן , לא, ממתי ? הנקה, מוצץ, ועוד ועוד….
* ניתן לרכוש גם כמתנה ליולדת באמצעות שובר מתנה.
אבחונים ומפגשים פרטניים
אבחון ומתן מענה מקצועי לעיכובים התפתחותיים שונים (מוטוריים, חושיים ) עבודה עם התינוק עד הגעתו לשלב ההתפתחותי התואם את גילו, בעזרת מגע, תנועה ומשחק.

‪Google+‏